Textbooks and teaching materials
Domino
- Škodová, S. (2011). Domino – Český jazyk pro malé cizince 1. Učebnice. /Pracovní sešit. / Metodika. Wolters Kluwer.
- Škodová, S. (2012). Domino – Český jazyk pro malé cizince 2. Učebnice. /Pracovní sešit./ Metodika. Wolters Kluwer.
Paráda! Učíme se česky.
- Převrátilová, S., Bulejčíková, P., Dvorská, V., & Šormová, K. (2022). Paráda! Učíme se česky. Filozofická fakulta, Univerzita Karlova.
- Převrátilová, S., Švíbková, Z., & Šormová, K. (2023). Paráda! Učíme se česky. Pracovní sešit. Filozofická fakulta, Univerzita Karlova.
- Převrátilová, S., Šormová, K., Bulejčíková, P., & Švíbková, Z. (2023). Paráda! Učíme se česky. Metodická příručka pro učitele. Filozofická fakulta, Univerzita Karlova.
Language games and activities
- Škodová, S., & Lisá, M. (2020). Jazykové hry pro malé školáky. 1. díl Fonetické hry. Wolters Kluwer.
- Škodová, S., & Lisá, M. (2020). Jazykové hry pro malé školáky. 2. díl Lexikální a gramatické hry. Wolters Kluwer.
Graded readers
- Čapek, J., Bulejčíková, P., & Převrátilová S. (2019). O pejskovi a kočičce. Akropolis.
Self-assessment descriptors for Czech as a second language
- Vedoucí autorského týmu K. Šormová.
https://cestina-pro-cizince.cz/trvaly-pobyt/a1/pro-ucitele/deskriptory-pro-cestinu-jako-druhy-jazyk/
Czech as a second language curriculum for preschool and primary school education
- Vedoucí autorského týmu K. Šormová.
https://www.msmt.cz/vzdelavani/zakladni-vzdelavani/kurikulum-cestiny-jako-druheho-jazyka
Teaching Methodologies
- Šindelářová, J. & Škodová, S. (2012). Metodika práce s žáky cizinci v základní škole. MŠMT.
- Šindelářová, J. & Škodová, S. (2013). Čeština jako cílový jazyk I. MŠMT.
- Šindelářová, J. & Škodová, S. (2013). Čeština jako cílový jazyk II. MŠMT.
- Škodová, S. & Cvejnová, J. (2017). Jazyková integrace a komunikace s cizinci. NUV.
- Šormová, K. & Hudáková, A. (2019). Čeština jako druhý jazyk. Metodická perspektiva. FF UK.
- Šormová, K. Šebesta, K. a kol. (2019). Korpusy v jazykovém vyučování II. FF UK.